Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Sjaak Francke 30-11-2014
Geschreven voor: Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB

In tegenstelling tot mijn eerdere review heb ik het apparaat blijkbaar tóch goed opgeladen gekregen want heb er al een paar uur achtereen naar kunnen luisteren. Herroep dus mijn eerder review.

Sjaak Francke 08-08-2014
Geschreven voor: Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB

Kan het ding niet gebruiken. De accu raakt nooit vol, waardoor er na 3 minuten al niets meer uit komt.

laj 20-03-2013
Geschreven voor: Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB

Geen aan te bevelen product. Batterij is in een mum van tijd leeg, de plug voor de koptelefoon zit het aan/uit knopje in de weg, geen shuffle play. Formaat en clip wel handig.

burt 21-09-2012
Geschreven voor: Difrnce MP755 (4 GB) 4 GB

Zonder schermpje weet je uiteraard al dat het gebruiksgemak geen dikke 10 wordt; maar een 6 haalt 'ie eigenlijk ook niet echt. De knoppen zijn klein en zitten dicht bij elkaar, en hij is zo symetrisch, dat je je 3x moet kijken of je nou vooruit of achteruit aan het spoelen bent (pluspunt voor design, minpunt voor gebruiksgemak). Er zit een piepklein blauw lampje in waaraan je kan zien dat hij aan staat. De aan/uit-knop is "hard", wat ik wel een voordeel vind. Verder is hij niet stabiel (!).

De geluidskwaliteit van de speler zelf is gewoon mp3 / prima. De in-ears die erbij zaten, waren het gebruiken niet waard.

Het goede nieuws is uiteraard de prijs. Betaal er niet te veel voor en verwacht er niet te veel van.